RESIDENT EVIL4

سلام این وبلاگ برای دوستداران اویل 4 ساخته شده است امید وارم لذت ببرید

RESIDENT EVIL4

سلام این وبلاگ برای دوستداران اویل 4 ساخته شده است امید وارم لذت ببرید

دانلود سیو کامل EVIL 4 همراه همه سلاح ها با تیر های بی نهایت

سلام خدمت دوستان این هم از سیو بازی رزیدنت اویل 4 این سیو همه سلاح ها رو داره بای تیر های بی نهایت...از آر پی چی گرفته تاااا P.R.L 412


دانلود کن حالشو ببر


دانلود سیو

  • H@MID .KH

نظرات  (۵۶)

سلام 
من بازی رو سه بار تموم کرده بودم ولی پولم به اینا نمیرسید خداییش اویلللللللل
لایکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک
دمت گرم ولی چجوری باید بریزیم رو سی دی
من 14 بار تموم کردم ینی این بازی عشقمه

لیون اسکندی ینی عشق
عععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
سلام چطوری ازش استفاده کنم
وای خیلی عالی ممننووون ولی برای ایدا چطوری میشه بی نهایت رفت؟
خوبه
رمزفایل زیپ گزاشتی چیه؟ برا همین بازی رزیدنت اویل
سلام ببخشید من سیو رو کجا کوPی کنم
بصورت زیپ اومده و من نمیتونم نصبش کنم 
سلام دوستان من این فایل  رو دانلود کردم چجوری استفاده بکنم   زیپ هست فایل رو از فشرده هم ازاد کردم بعد انداختم پوشه بازی هیچی نشد لطفا راهنمایی  بکنید ؟؟؟ ممنونم....
برابچ همه ساکت اونایی که میگن 14 بار تموم کردم بازیو خوش حال نباشن بنده 28 بار رفتم ساکت باشید لاییکککک
اخه کسخولا وقتی بازی رو تا اخر رفتی دیگه چه فرقی میکنه چند بار تموم کنی تهشو میدونی من پنج سال پیش اون موقع که شما تو مز بودین تموم کردم حالا با این بازی هایی که جدید امده بنظرم اویل پدیده بود 
Amir
65بار بازی رو تموم کردم.حرف نباشه

😂عاشقشم هفت ساله نزدیک به چهل بار کاملش کردم خدایی😁
لطفا اگه کسی بلده بگه کجا فایلو بریزیم

دستتون درد نکنه خیلی عالی بود من الان دارم تمومش می کنم.
دوستانی که نمیدونن سیو رو کجا بریزن اول باید این نسخه اویل را دانلود کرده بعد سیو را بریزند.http://dl.pocketgames.ir/pocketgames/files2/Resident%20Evil%204%20Full%20Rip%20[www.pocketgames.ir].rar      رمز فایل برای استخراج  www.pocketgames.com ==و  این نسخه را دانلود کردید بعد از نصب به همان پوشه نصب شده رفته و همان صفحه اول نوشته save data ان را پاک کرده و این سیو هک شده را بریزید. 
من تا حالا بازی تکردم کونتون بسوزه!!!!!!
عااااااالییی بود
من بدون هک و سیو 69 بار بازی را تمام کردم.
بچه ها نمیدونم چجوری دانلودش کنم لطفا کمک کنین ممنون
این بازی عالیه نزدیک 20 بار تمومش کردم خسته هم نشدم ازش یه اثر تاریخیه 5 و 6 هم عالیه ولی توی رولیشن زیباییش از دست رفته من رولیشن رو تایید نمی‌کنم


اینو دانلود کنید حالشو ببرید سکه بی نهایت با تفنگ و آر پی چی بی نهایت و کپسول های خون
http://s8.picofile.com/file/8332742400/SaveData.dat.html

کافیه فایل را در داخل محل نصب بازی پست کنید موفق باشید
اینو دانلود کنید حالشو ببرید سکه بی نهایت با تفنگ و آر پی چی بی نهایت و کپسول های خون
http://s8.picofile.com/file/8332742400/SaveData.dat.html

کافیه فایل را در داخل محل نصب بازی پست کنید موفق باشید
لینک رو تماما کپی کنید در نوار ادرس پست کنید تا مراحل دانلود فایل براتون نمایش بده 

http://s8.picofile.com/d/8332742400/f28766fc-6a08-4eef-aa87-6350cb066cbd/SaveData.dat
دمت گرم داداش من هوس سید اخر کردم از سایت تو دانلود کردم ممنون گذاشتی
اقا تورو خدا زود جواب بدین چطوری میشه دانلودش کرد لطفا زود جواب بدین🙏
اقا یه لینک دانلود بازیو بگید ک این سیو روش کار کنه

P.R.L 412 این کجای بازیه؟؟؟
داداشا شاید باورتون نشه ولی من 41 با تا مرحله اخر رفتم
عالی بود من خیلی همچین سیوی میخواستم خیلی 😍😍😍😍😍😍😍😍
من خودم ۸۵ بار این بازیو تموم کردم استادشم ناموسن
بچه ها فقط داخل پوشه بازی کپی کنید یعنی جایگزین سیو خودتون کنید 
داداشا من تل حالا 100 بار تموم کردم حرف نباشهههههه


4000000 بار بازیو تموم کردم حرف نباشه

با سلام کم کوسوشعر بگید بینم.

همه اویل باز شدن برا ما .

کسکشا.

من تا حالا بازیو تموم نکردم.

پس خفه‌.

فعلا...

من 100 بازی تموم کردم

 

  • امیر مهدی زارعی
  • آخ من دیوانه این بازیم! چندین بار تمومش کردم، رفتم تو سایت کپکام و پرسیدم ممکنه نسخه 4 رو ریمیک کنید و چند روز بعد بهم پیام دادن احتمالش کمه ولی ممکنه امید وارم این اتفاق بیفته...

     

    کجا نصبش کنیم

    چطوری نصب کنیم و کجا نصب کنیم اینجا نیست

    سلام من بازی رزیدنت اویل ۴ hd ultimateرو دارم و هرچی میرم سیو نمیشه  این فایل رو دقیقا کجا باید بریزم و چجوری اجرا بشه  بینهایتم نشه به درک فقط سیو شه

     

     

    اقا سیک کنید.من پنجاهو دو میلیون بار تموم کردمش😒

    لطفا میشه بگیدچجوری نصب کنم

     

     

     

     

  • امیرعلی اسدی
  • چجوری باید نصبش کرد سیو رو

     

    سلام میشه نسخه ای که ازش سیو گزاشتید بدید دانلود کنیم

    Good

     

    خدا عمرت بده
    شاید۳۰ تا سایت ایرانی و خارجی رو گشتم ولی هیچکدومش به غیر از شما کار نمیکرد
    ممنونم

  • امیر عباس
  • برای کامپیوتر است

     

    سلام اقایون من این لینک شمارو دانلود کردم و جایگزین سیو دیتا خودم کردم بازم همون مدل بود باید کاری انجام بدم قبلش یا از ائلش شروع نمیشه؟

    با عرض سلام و خسته نباشید اقایون محترم ببخشید من هر کار میکنم نصب نمیشه میشه بگین چطور باید انجام داد

    دمت گررررم

    دمت گرم خیلی خوب بود ممنون

    سلام میشه بگین چجوریه 

    یه مشت نوب 236 بار تموم کردم فعلا

    عالی بود

    خیلی ممنون از سایتتون عاله فقط اگه میشه پول هارو از 16 میلیون نامهدود کنید ولی به حر حال اوکی هست من بیشتر از320 بار بازی رو تموم کردم

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی